The Vampire Diaries RPG Forum
Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.

Join the forum, it's quick and easy

Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
welcome!
Вампир, върколак, вещер, демон или хибрит - Мистик Фолс е мястото, където искаш да бъдеш. Градчето става известно със своята толерантност и любов към свръхестественото. Всеки е посрещнат с отворени обятия, такъв какъвто е. Населението нараства и съвсем скоро смъртните се оказват малцинство в собствения си град. Вампири и върколаци си позволяват да превръщат хора без да подбират, вещиците пускат съвети по интернет и допускат ентусиасти в сборищата си. Булото на мистиката се надига, правейки този таен свят почти привиден за смъртните. Множество туристи, заинтересовани от свръхестественото, се стичат в Мистик Фолс, надявайки се да видят вампир в действие. И така, от Рай за различните, градът се превръща в истинска заплаха за света на магията.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Другарче за РП
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 EmptyСъб Ное 05, 2022 3:25 pm by Кристин Рейнс

» Hot or not ( за предишния )
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Потребител vs Потребител
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Опиши предишния с първата буква от ника му.

» Какво ви събуди тази сутрин?
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Познай цвета на четката за зъби на следващия.
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Кой се казва така?

» Какво има на бюрото до компютъра ви?
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

» Да броим до 9000.
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

BG TOP
BGtop
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 5 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 5 Гости :: 1 Bot

Нула

Най-много потребители онлайн: 632, на Чет Ное 11, 2021 5:03 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor

2 posters

Страница 3 от 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Empty You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor

Писане by Victor Moore. Пет Апр 24, 2015 2:33 pm

First topic message reminder :

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_nmcxd6UeJH1qmqinzo1_250
- Катрин?
Victor Moore.
Victor Moore.

Брой мнения : 853

Върнете се в началото Go down

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Empty Re: You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor

Писане by Victor Moore. Пет Апр 24, 2015 4:29 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_my4uojyqet1rtdaupo1_250
- Определено съм чувал и по-лоши неща.
Victor Moore.
Victor Moore.

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Empty Re: You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor

Писане by Elena Gilbert. Пет Апр 24, 2015 4:30 pm

/след няколко дни/
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_mtn02xdaAI1sq4avho1_250
-Хайдеее,хайде!
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Брой мнения : 1783
Рожден Ден : 06.08.1996

Писане by Victor Moore. Пет Апр 24, 2015 4:38 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_mr8clkOEtb1r72ix0o2_250
- Чакаш ли някой, Гилбърт?
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Пет Апр 24, 2015 4:41 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_mtn02xdaAI1sq4avho3_250
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_mtn02xdaAI1sq4avho2_250
-Виктор!Точно човека,който не исках да виждам.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Пет Апр 24, 2015 4:42 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_mr8clkOEtb1r72ix0o4_250
- Ако винаги ставаше така, както искаме, нямаше да има толкова много намусени личица като твоето, ангелче.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Пет Апр 24, 2015 4:43 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_mu4mdkiDKV1sq4avho5_r1_250
-Ето усмихвам се,нали така ме харесваш?
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Пет Апр 24, 2015 4:45 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_mjeddaK2Di1qdqqiao5_r1_250
- Това е фалшиво. Не ми харесва.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Пет Апр 24, 2015 4:46 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_mu4mdkiDKV1sq4avho9_r1_250
-Не съм тук,за да удоволетворявам прищявките ти.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Пет Апр 24, 2015 4:47 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_mjeddaK2Di1qdqqiao1_250
- Нямаше да съм тук ако го правеше.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Пет Апр 24, 2015 4:48 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_mu4mdkiDKV1sq4avho6_r1_250
-Тогава защо си тук?
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Съб Апр 25, 2015 4:16 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_m3o0a8ZuFx1rorsdv
- Защото ме заинтригува.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Съб Апр 25, 2015 5:40 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_n6vjiy3uw81r9xerro1_500
-И това трябваше да ме трогне ли?
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Съб Апр 25, 2015 5:41 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_mj0btaezuF1rtdaupo3_250
- Не. Ти ме попита и аз ти отговорих.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Съб Апр 25, 2015 5:48 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_n5sdd0tYgk1s3ad1ro2_250
-И какво следва сега?
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Съб Апр 25, 2015 5:49 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_mizpsimlKi1qdv8gho8_250
- Не и мой въпрос, на който няма да получа отговор.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Съб Апр 25, 2015 5:53 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_mhw3m7umw21r29hyoo5_250
-Разбирам.Опитваш се да бъдеш забавен.
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_inline_n5tkd6ODVM1se5g45
-Какво ще кажеш да се позабавляваме днес?Ще бъда добра обещавам.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Съб Апр 25, 2015 5:57 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_mtdgfvhXHk1rjrvmvo4_250
- Добре. Покажи ми твоята представа за забава.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Съб Апр 25, 2015 6:17 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_inline_n5981kS3mm1se5g45
-Обичаш ли да плуваш?
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Съб Апр 25, 2015 6:20 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_lwo0vsxtFX1qkovezo2_250
- Интересно. Да. Какво ти се върти в главата, Елена?
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Съб Апр 25, 2015 6:21 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_n5abt5bvTn1rkqz3ho1_500
-Просто ме следвай.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Съб Апр 25, 2015 6:25 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_m2v3oeSpSn1qchlp2o2_250
- Както кажеш. Шефе.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Съб Апр 25, 2015 6:29 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_n5xnr5IGdf1sjyi3po7_250
-Добре,това е мястото!Хайде!
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_ndkhsjpXGQ1rvl41to5_250
-Ще стоиш и ще ме гледаш или ....?
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Съб Апр 25, 2015 6:37 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Giphy
- Няма нужда от втора покана.
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Tumblr_lryhnsOfrw1qc9geoo1_500
- Спокойно, идвам.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Съб Апр 25, 2015 6:41 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Elena-Gilbert-3x02-elena-gilbert-25593571-245-250
-Идиот!
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Съб Апр 25, 2015 6:47 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 3 Latest?cb=20120505231111
- Извинявай, каза ли нещо?
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 3 от 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Върнете се в началото