The Vampire Diaries RPG Forum
Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.

Join the forum, it's quick and easy

Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
welcome!
Вампир, върколак, вещер, демон или хибрит - Мистик Фолс е мястото, където искаш да бъдеш. Градчето става известно със своята толерантност и любов към свръхестественото. Всеки е посрещнат с отворени обятия, такъв какъвто е. Населението нараства и съвсем скоро смъртните се оказват малцинство в собствения си град. Вампири и върколаци си позволяват да превръщат хора без да подбират, вещиците пускат съвети по интернет и допускат ентусиасти в сборищата си. Булото на мистиката се надига, правейки този таен свят почти привиден за смъртните. Множество туристи, заинтересовани от свръхестественото, се стичат в Мистик Фолс, надявайки се да видят вампир в действие. И така, от Рай за различните, градът се превръща в истинска заплаха за света на магията.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Другарче за РП
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 EmptyСъб Ное 05, 2022 3:25 pm by Кристин Рейнс

» Hot or not ( за предишния )
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Потребител vs Потребител
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Опиши предишния с първата буква от ника му.

» Какво ви събуди тази сутрин?
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Познай цвета на четката за зъби на следващия.
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Кой се казва така?

» Какво има на бюрото до компютъра ви?
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

» Да броим до 9000.
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

BG TOP
BGtop
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 5 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 5 Гости :: 1 Bot

Нула

Най-много потребители онлайн: 632, на Чет Ное 11, 2021 5:03 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor

2 posters

Страница 6 от 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Empty You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor

Писане by Victor Moore. Пет Апр 24, 2015 2:33 pm

First topic message reminder :

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_nmcxd6UeJH1qmqinzo1_250
- Катрин?
Victor Moore.
Victor Moore.

Брой мнения : 853

Върнете се в началото Go down

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Empty Re: You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 9:36 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_n34kll4DP41qcpf2oo9_250
-Хубаво.До скоро Виктор.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Брой мнения : 1783
Рожден Ден : 06.08.1996

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Empty Re: You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 9:39 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_meaae9AQyx1rb5m5go1_250
- До скоро, Елена. И не прави глупости.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 9:40 am

/на следващия ден/
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_n34k6d5miS1rvl41to2_250
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 9:43 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_nmyk0xx0Lc1tyqdcpo1_500
- Добро утро, малката.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 9:46 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_n25353GvWn1qe7736o7_250
-Казах ти,че няма нужда да идваш.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 9:48 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_mkjkv3WdnU1rpwoi9o3_250
- Знам. После реших, че ще си промениш мнението, когато ти кажа, че нося кафе.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 9:52 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_n3cyvew5DO1s8d1mxo2_250
-Предполагам,че трябва да ти благодаря.Това да изключиш емоциите си не е опция.Не е решение на проблемите,а бягство от тях.Така,че ... благодаря ти.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 9:59 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_lyvosxB0ov1qkqug8o1_500
- За нищо. Бил съм там, Елена. Не исках да минеш по същия път на връщане, по който преминах аз.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 10:03 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_n211xsyYJr1qdq0nuo4_r1_250
-Между другото не пия кафето със захар.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 10:05 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_lmj8vr5Y2U1qc5lm7o1_500
- В такъв случай си взела моето.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 10:06 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_n2m4v88tAQ1s8yzp9o2_250
-Защо правиш всичко това?Едва ли е защото се чукам добре.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 10:09 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_n0lymeq68n1qik2bvo1_500
- Да речем, че в момента не съм в най-хубавия период от живота си и спокойно можеш да ме наречеш луд, когато ти кажа.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 10:11 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_n2m4v88tAQ1s8yzp9o4_250
-Защо?Какво става?
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 10:14 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_mxessdKVlD1r20fsao1_500
- Аз... бях с двойницата ти. Амара, после срещнах друго момиче, в което се влюбих, но то се оказа момичето на брат ми. Отново. Спах с нея и оставих Амара, защото съм задник и не ме заслужава. После се появи ти и исках да ти помогна, защото приличаш на нея.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 10:30 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_n2m4v88tAQ1s8yzp9o3_250
-Не си луд Виктор.Объркан си.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 12:34 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_m0ydvs125j1r8f5nz
- Няма голяма разлика.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 12:44 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_n2n64h3B4E1rvs3t1o1_250
-Ако мога да помогна с нещо ...
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 12:48 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_lwtqognIUT1r3kcox
- Само не си изключвай отново чувствата.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 12:52 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_n2o0jkQjEP1s8yzp9o3_250
-Добре,няма.Обещавам.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 1:04 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_m6k2jkTwrl1rt1we8o1_500_large
- Ще те наблюдавам.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 1:07 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_n30wzwj1He1s8yzp9o2_250
-Може ли да ми разкажеш за Амара?
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 1:09 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_m6rc7cc34s1rt1we8o1_500
- Разбира се. Какво искаш да знаеш?
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 1:15 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_n1zdmg10Q61rmbnsmo1_250
-Всичко.Ако не е проблем разбира се.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 1:20 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_mc4byasBcx1qekck2o1_500
- Когато я срещнах, тъкмо се беше съживила. Помогнах й да се научи да се контролира, после се влюбих в невинността й. Но въпреки всичко знаех, че не съм добър за нея. Трябваше да си тръгна по-рано.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 1:22 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 6 Tumblr_n211xsyYJr1qdq0nuo2_r1_250
-И прилича досущ на мен?Също като Катрин?
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 6 от 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Върнете се в началото