The Vampire Diaries RPG Forum
Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.

Join the forum, it's quick and easy

Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
welcome!
Вампир, върколак, вещер, демон или хибрит - Мистик Фолс е мястото, където искаш да бъдеш. Градчето става известно със своята толерантност и любов към свръхестественото. Всеки е посрещнат с отворени обятия, такъв какъвто е. Населението нараства и съвсем скоро смъртните се оказват малцинство в собствения си град. Вампири и върколаци си позволяват да превръщат хора без да подбират, вещиците пускат съвети по интернет и допускат ентусиасти в сборищата си. Булото на мистиката се надига, правейки този таен свят почти привиден за смъртните. Множество туристи, заинтересовани от свръхестественото, се стичат в Мистик Фолс, надявайки се да видят вампир в действие. И така, от Рай за различните, градът се превръща в истинска заплаха за света на магията.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Другарче за РП
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 EmptyСъб Ное 05, 2022 3:25 pm by Кристин Рейнс

» Hot or not ( за предишния )
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Потребител vs Потребител
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Опиши предишния с първата буква от ника му.

» Какво ви събуди тази сутрин?
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Познай цвета на четката за зъби на следващия.
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Кой се казва така?

» Какво има на бюрото до компютъра ви?
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

» Да броим до 9000.
 You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

BG TOP
BGtop
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 4 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 4 Гости :: 1 Bot

Нула

Най-много потребители онлайн: 632, на Чет Ное 11, 2021 5:03 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor

2 posters

Страница 7 от 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Empty You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor

Писане by Victor Moore. Пет Апр 24, 2015 2:33 pm

First topic message reminder :

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_nmcxd6UeJH1qmqinzo1_250
- Катрин?
Victor Moore.
Victor Moore.

Брой мнения : 853

Върнете се в началото Go down

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Empty Re: You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 1:27 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 10882642
- Дам. Но по характер сте коренно различни.
Victor Moore.
Victor Moore.

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Empty Re: You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 1:51 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_n1zdmg10Q61rmbnsmo6_250
-Но до вчера бях същата като нея.Двулична,егоистична,нарцистична и всички останали лоши неща.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Брой мнения : 1783
Рожден Ден : 06.08.1996

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 1:57 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_li45brlJ2t1qg1xpdo1_500_large
- Но все пак не ме съблазни и не ми счупи врата, за да се превърнеш в крадла.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 1:58 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_n2jil2ssMT1s8d1mxo2_250
-Явно и като кучка имам граници.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 2:01 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_m088npC7Ad1r1fabt
- И все пак трябва да я намеря.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 2:09 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_n2jil2ssMT1s8d1mxo1_r1_250
-Не мисля,че имам някакъв смисъл да отделяш дори и секунда от времето си за нея.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 2:10 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_llrxcsMzdh1qj6y2ao1_500
- С това съм съгласен и нямаше да се противя ако кръвта й не ми беше нужна.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 2:16 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_n2l0rtRpyb1tukdbvo3_250
-Защо ти е?
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Нед Апр 26, 2015 2:24 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_m97z44Jlbk1rahcwqo1_500
- Ще го дам на брат ми, а той на Теа. Вероятно. Не знам, опитвам се да подобря някак отношенията ни макар доста да се постарах да ги разруша.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Нед Апр 26, 2015 2:36 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_n2afeoEBPy1sh161co2_250
-Защо просто не поговориш с брат си?
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Пон Апр 27, 2015 6:20 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_lr0kctGweb1qeqw9ro1_500
- Защото думите отдавна изгубиха своята сила.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Пон Апр 27, 2015 6:26 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_n1tfi0cUJ51tnwoqxo5_250
-Да,понякога се получава така.Но за разлика от мен,ти все още имаш брат.Постарай се да не го загубиш завинаги.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Пон Апр 27, 2015 6:58 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_m89o21AW4i1ryvicno1_500
- Той ще се оправи. Все пак взе момичето и вече могат да отпрашат към залеза, нали?
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Пон Апр 27, 2015 7:07 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_n1tfi0cUJ51tnwoqxo3_250
-Спокойно Виктор,и твоето време ще дойде.Накрая края винаги е щастлив,ако не е,значи това не е края.Не вярвам да не си го чувал.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Пон Апр 27, 2015 8:47 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Ian-somerhalder-ian-somerhalder-24000337-500-278
- Така е. Затова вече не обичам приказките. Пълни са с лъжи и празни думи.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Пон Апр 27, 2015 11:34 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_n121bjPyY91rmbnsmo2_250
-Накрая и двамата ще намерим щастието,ще видиш!
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Пон Апр 27, 2015 11:55 am

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_n5m8fhKCk31ropeo9o1_250
- Не мисля, че това важи за мен, но за теб със сигурност.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Пон Апр 27, 2015 12:00 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_n121bjPyY91rmbnsmo4_250
-Защо смяташ така?
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Пон Апр 27, 2015 12:04 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_m3uau7kK161qfjjtyo3_250
- Защото разрушавам всичко около себе си.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Пон Апр 27, 2015 12:18 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_n121bjPyY91rmbnsmo7_250
-Само не се цупи сега ...
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Пон Апр 27, 2015 12:20 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_mml6sxDYT01r9xerro5_250
- Сладурана.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Пон Апр 27, 2015 12:26 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_n121bjPyY91rmbnsmo8_250
-Добре,признавам се за виновна.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Пон Апр 27, 2015 12:27 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_nf1y4p2ZEA1r9xerro1_250
- А това май е твое.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Elena Gilbert. Пон Апр 27, 2015 12:32 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_n14ytu8vbr1s8yzp9o1_250
-Огърлицата ми!Сигурно се е разкопчала докато сме били .... на плажа.
Elena Gilbert.
Elena Gilbert.

Писане by Victor Moore. Пон Апр 27, 2015 12:34 pm

You're the light, you're the night. You're the color of my blood. You're the feel, I don't care cause I've never been so high. - Elena and Victor - Page 7 Tumblr_nk812sEKrc1s1dri7o5_250
- Да. Падна в ръцете ми, когато те хвърлих във водата.
Victor Moore.
Victor Moore.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 7 от 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Върнете се в началото