The Vampire Diaries RPG Forum
Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.

Join the forum, it's quick and easy

Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
welcome!
Вампир, върколак, вещер, демон или хибрит - Мистик Фолс е мястото, където искаш да бъдеш. Градчето става известно със своята толерантност и любов към свръхестественото. Всеки е посрещнат с отворени обятия, такъв какъвто е. Населението нараства и съвсем скоро смъртните се оказват малцинство в собствения си град. Вампири и върколаци си позволяват да превръщат хора без да подбират, вещиците пускат съвети по интернет и допускат ентусиасти в сборищата си. Булото на мистиката се надига, правейки този таен свят почти привиден за смъртните. Множество туристи, заинтересовани от свръхестественото, се стичат в Мистик Фолс, надявайки се да видят вампир в действие. И така, от Рай за различните, градът се превръща в истинска заплаха за света на магията.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Другарче за РП
I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 EmptyСъб Ное 05, 2022 3:25 pm by Кристин Рейнс

» Hot or not ( за предишния )
I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Потребител vs Потребител
I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Опиши предишния с първата буква от ника му.

» Какво ви събуди тази сутрин?
I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Познай цвета на четката за зъби на следващия.
I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Кой се казва така?

» Какво има на бюрото до компютъра ви?
I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

» Да броим до 9000.
I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

BG TOP
BGtop
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 22 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 22 Гости :: 1 Bot

Нула

Най-много потребители онлайн: 632, на Чет Ное 11, 2021 5:03 pm

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah

2 posters

Страница 2 от 2 Previous  1, 2

Go down

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Empty I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah

Писане by Джон Клермонт Вто Юли 14, 2015 5:24 am

First topic message reminder :

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_m0r28bUQeY1qjuvtn
-Още ли си в града... Бека...
Джон Клермонт
Джон Клермонт

Брой мнения : 417
Рожден Ден : 11.04.1993

Върнете се в началото Go down

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Empty Re: I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah

Писане by Rebekah Mikealson Вто Юли 14, 2015 8:27 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_ng4airIstW1rf5sfpo1_250
-Поздравления.Но обичам и секс на плажа.
Rebekah Mikealson
Rebekah Mikealson

Брой мнения : 151

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Empty Re: I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah

Писане by Джон Клермонт Вто Юли 14, 2015 8:30 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_n071yplcyC1ru9esko1_250
-Интересно. И на мен ми се услажда понякога.
Джон Клермонт
Джон Клермонт

Писане by Rebekah Mikealson Вто Юли 14, 2015 8:43 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_nf0gbz4bRZ1r1s648o1_250
-Не мисля,че това ми влиза в работата .... вече.
Rebekah Mikealson
Rebekah Mikealson

Писане by Джон Клермонт Вто Юли 14, 2015 8:45 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_n071yplcyC1ru9esko4_250
-Вече? Аз мислех, че тепърва може да влезе...
Джон Клермонт
Джон Клермонт

Писане by Rebekah Mikealson Вто Юли 14, 2015 8:48 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_neomsefH3t1rq6dzao6_r1_250
-Не говори такива неща,докато отпивам.Ще се задавя!
Rebekah Mikealson
Rebekah Mikealson

Писане by Джон Клермонт Вто Юли 14, 2015 9:00 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_m0r1s10DhL1qjuvtn
-Обичам да говоря такива неща по всяко време красавице. Не мога да се стърпя.
Джон Клермонт
Джон Клермонт

Писане by Rebekah Mikealson Вто Юли 14, 2015 9:04 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_neomsefH3t1rq6dzao2_r1_250
-Престани Джон.Върни се към онази част от себе си,която ме мрази и ненавижда затова,че съм различна.
Rebekah Mikealson
Rebekah Mikealson

Писане by Джон Клермонт Вто Юли 14, 2015 9:07 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_mxu25kH5IL1ru9esko2_500
-Чакай... Познаваме ли се Блонди?
Джон Клермонт
Джон Клермонт

Писане by Rebekah Mikealson Вто Юли 14, 2015 9:10 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_neomsefH3t1rq6dzao1_r2_250
-Начукай си го Джон!
Rebekah Mikealson
Rebekah Mikealson

Писане by Джон Клермонт Вто Юли 14, 2015 9:11 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_m65a1yvTSx1qelb6ro1_250
-Сам не е забавно. Чакай, Блонди, къде отиваш?
Джон Клермонт
Джон Клермонт

Писане by Rebekah Mikealson Вто Юли 14, 2015 9:15 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_ncxxyq3BXb1s49yexo3_r1_250
-Какво изобщо искаш от мен?
Rebekah Mikealson
Rebekah Mikealson

Писане by Джон Клермонт Вто Юли 14, 2015 9:19 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 185px-Tumblr_inline_mrdtf2lHeG1qz4rgp
-Просто ми се стори като момиче, което обича да се забавлява.
Джон Клермонт
Джон Клермонт

Писане by Rebekah Mikealson Вто Юли 14, 2015 9:23 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_nej7oj0zAl1tf0tquo5_250
-Аз ще се забавлявам,просто не с теб.
Rebekah Mikealson
Rebekah Mikealson

Писане by Джон Клермонт Вто Юли 14, 2015 9:32 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_mwqktiDiDy1r8tbm6o3_250
-Жалко. Ти изпускаш.
Джон Клермонт
Джон Клермонт

Писане by Rebekah Mikealson Вто Юли 14, 2015 9:42 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_nej7oj0zAl1tf0tquo6_250
Rebekah Mikealson
Rebekah Mikealson

Писане by Джон Клермонт Вто Юли 14, 2015 9:53 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_n784sgzgZF1stkhy4o1_500
Джон Клермонт
Джон Клермонт

Писане by Rebekah Mikealson Вто Юли 14, 2015 9:56 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_nej7oj0zAl1tf0tquo9_250
-Сериозно ли ще ми пробутваш тези евтини номера?
Rebekah Mikealson
Rebekah Mikealson

Писане by Джон Клермонт Вто Юли 14, 2015 9:59 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_mxmhv7pXu11ru9esko3_500
-Може би ме си в настроение. Предполагам потието беш за тази вечер... Отиваа в другата посока на бара Блонди.
Джон Клермонт
Джон Клермонт

Писане by Rebekah Mikealson Вто Юли 14, 2015 10:08 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_nej7oj0zAl1tf0tquo4_250
-Хубаво,задник такъв!
Rebekah Mikealson
Rebekah Mikealson

Писане by Джон Клермонт Вто Юли 14, 2015 10:34 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_mkeaxosAhs1rayh9bo1_250
-Ти се дърпаш и аз дъм задник, че си тлъгвам, ех? Интерресно....
Джон Клермонт
Джон Клермонт

Писане by Rebekah Mikealson Вто Юли 14, 2015 10:39 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_ndh25huWOP1shk18uo4_250
-Знаеш ли?Тръгвам си.
Rebekah Mikealson
Rebekah Mikealson

Писане by Джон Клермонт Вто Юли 14, 2015 10:51 am

I'll be flying to the moon and back... John and Rebekah - Page 2 Tumblr_n9jaq3dIBQ1thn671o1_400
-Няма да те спирам.
Джон Клермонт
Джон Клермонт

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 2 от 2 Previous  1, 2

Върнете се в началото