The Vampire Diaries RPG Forum
Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.

Join the forum, it's quick and easy

Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
welcome!
Вампир, върколак, вещер, демон или хибрит - Мистик Фолс е мястото, където искаш да бъдеш. Градчето става известно със своята толерантност и любов към свръхестественото. Всеки е посрещнат с отворени обятия, такъв какъвто е. Населението нараства и съвсем скоро смъртните се оказват малцинство в собствения си град. Вампири и върколаци си позволяват да превръщат хора без да подбират, вещиците пускат съвети по интернет и допускат ентусиасти в сборищата си. Булото на мистиката се надига, правейки този таен свят почти привиден за смъртните. Множество туристи, заинтересовани от свръхестественото, се стичат в Мистик Фолс, надявайки се да видят вампир в действие. И така, от Рай за различните, градът се превръща в истинска заплаха за света на магията.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Другарче за РП
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 EmptyСъб Ное 05, 2022 3:25 pm by Кристин Рейнс

» Hot or not ( за предишния )
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Потребител vs Потребител
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Опиши предишния с първата буква от ника му.

» Какво ви събуди тази сутрин?
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Познай цвета на четката за зъби на следващия.
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Кой се казва така?

» Какво има на бюрото до компютъра ви?
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

» Да броим до 9000.
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

BG TOP
BGtop
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 26 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 26 Гости :: 1 Bot

Нула

Най-много потребители онлайн: 632, на Чет Ное 11, 2021 5:03 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova;

Страница 2 от 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Empty It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova;

Писане by Katherine Pierce Съб Юли 19, 2014 6:02 pm

First topic message reminder :

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_mxq4wdf58z1qjijr4o4_250
- Кристиан...

Katherine Pierce
Katherine Pierce

Брой мнения : 4129
Рожден Ден : 02.08.1996

Върнете се в началото Go down

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Empty Re: It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova;

Писане by Гост Сря Юли 23, 2014 5:38 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_mbpd8tGvjy1r0jj4eo10_250
Големия страшен мелез няма и да разбере от къде му е дошло

Гост
Гост

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Empty Re: It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova;

Писане by Katherine Pierce Сря Юли 23, 2014 5:40 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_mx8l4taNx61regz06o6_250
- Обещай ми, че нищо няма да ти се случи. Не го подценявай, Кристиан.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Сря Юли 23, 2014 5:44 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_mbqc2mfnQB1qjgseuo2_250
Не подценявай мен, Кат...

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Сря Юли 23, 2014 5:47 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_n803wnk7QD1regz06o2_250
- Никога. Как бих посмяла?
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_mwpp93oh5B1regz06o3_250
- Искаш ли нещо за пиене? Може би водка?
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Сря Юли 23, 2014 5:55 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_mnvcrtPfEo1rmuqh2o1_500
Явно не си забравила.

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_mop82dfboU1qc4ffvo1_250
Изкушащо, но ще пропусна, може би някой друг път. Сега искам да се прибираш. До няколко дни ще се погрижа за всичко.

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Сря Юли 23, 2014 5:58 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_mgqo0aEpo91qmsw7fo7_r1_250
- Значи ще ме оставиш да пия сама? Не е в твой стил. Но ти ако искаш върви, аз ще се прибера щом пресуша бутилката. Сигурна съм, че все някой ще иска да ме закара до дома ми.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Сря Юли 23, 2014 6:04 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Giphy
Спри да ме изкушаваш.

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_mpanxeXXbI1qlxvxuo1_r1_500
Прибирай се!

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Сря Юли 23, 2014 6:11 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Cheek_kiss
- Не знам как да спра. Ще трябва да ме научиш. До скоро, красавецо.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Пон Авг 11, 2014 3:29 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_lidw8zu9sp1qhkm2so1_500
Катерина! Най-накрая те намерих.

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Large
Порадвай се на последните ти минути като човек.

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Пон Авг 11, 2014 3:44 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_mmx6j5KvGF1qa8mq1o1_250
- Къде беше, по дяволите? Клаус беше тук.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Пон Авг 11, 2014 4:01 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_inline_mxa0cqH3nj1stg9y4
Защо не ме потърси веднага?!

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_mq1q7tQVyf1qlxvxuo1_500
Какво поиска?

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Пон Авг 11, 2014 4:07 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_n8ri6l7ReS1qe7736o3_250
- Как да те потърся, Кристиан?
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_n96q11tcaQ1qecr19o5_r2_250
- Поиска кръвта ми.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Пон Авг 11, 2014 4:13 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_m1ev6huKdp1qdtquyo1_500
Защо пък му е твоята кръв?

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Пон Авг 11, 2014 4:17 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_mwwgw4tZ7g1qdoecso6_r2_250
- Защото съм двойницата на Петрова. Кръвта ми му е нужна, за да създава още от хибридите си.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Пон Авг 11, 2014 4:36 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_md1b3zqp8k1qh19c7o1_r1_250
Още от тези слабоумници...

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Damon-and-elena-403
Всичко ще е наред, Кат... мислиш ли, че ще те потърси пак?

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Пон Авг 11, 2014 4:40 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_na00buHdcN1siilpjo2_250
- Сигурна съм. Няма да спре докато не създаде цяла армия. Винаги го е искал.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Пон Авг 11, 2014 4:51 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Large
С мен си в безопастност, вярваш ми нали?

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Пон Авг 11, 2014 4:57 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_n47evp001z1qi2te5o1_500
- Винаги съм ти вярвала.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Вто Авг 12, 2014 6:18 am

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_mifude9YA01rmuqh2o1_500
Нека ти помогна тогава..

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_m3qjovU1dK1qezvoz
Пии от мен.

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Вто Авг 12, 2014 6:42 am

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_m48vt3IfIq1r02hd1o6_250
- Винаги ме спасяваш. Защо?
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Bigger-blood-share
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Вто Авг 12, 2014 8:16 am

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Damon-and-katherine-damon-salvatore-katherine-pierce-love-vampire-diaries-Favim.com-239538
Няма да позволя на никой да те нарани, Кат..

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Delenafeed

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Вто Авг 12, 2014 8:23 am

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_memj7kAZ7W1rqvj1oo8_250
- Кристиан...
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Katherine Pierce Вто Авг 12, 2014 3:01 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_n8s1arkPOq1r9xerro3_250
- Чакай...
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_n8s1arkPOq1r9xerro4_250
- Аз...
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 2 Tumblr_muzoidZ6ve1rg8fy4o6_r1_250
- Трябваше да го направя в случай, че това не проработи и сега е последния път, в който те виждам.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 2 от 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Върнете се в началото