The Vampire Diaries RPG Forum
Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.

Join the forum, it's quick and easy

Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
welcome!
Вампир, върколак, вещер, демон или хибрит - Мистик Фолс е мястото, където искаш да бъдеш. Градчето става известно със своята толерантност и любов към свръхестественото. Всеки е посрещнат с отворени обятия, такъв какъвто е. Населението нараства и съвсем скоро смъртните се оказват малцинство в собствения си град. Вампири и върколаци си позволяват да превръщат хора без да подбират, вещиците пускат съвети по интернет и допускат ентусиасти в сборищата си. Булото на мистиката се надига, правейки този таен свят почти привиден за смъртните. Множество туристи, заинтересовани от свръхестественото, се стичат в Мистик Фолс, надявайки се да видят вампир в действие. И така, от Рай за различните, градът се превръща в истинска заплаха за света на магията.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Другарче за РП
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 EmptyСъб Ное 05, 2022 3:25 pm by Кристин Рейнс

» Hot or not ( за предишния )
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Потребител vs Потребител
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Опиши предишния с първата буква от ника му.

» Какво ви събуди тази сутрин?
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Познай цвета на четката за зъби на следващия.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Кой се казва така?

» Какво има на бюрото до компютъра ви?
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

» Да броим до 9000.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

BG TOP
BGtop
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 7 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 7 Гости :: 1 Bot

Нула

Най-много потребители онлайн: 632, на Чет Ное 11, 2021 5:03 pm

If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric]

3 posters

Страница 2 от 2 Previous  1, 2

Go down

If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Empty If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric]

Писане by Bellamy King Сря Авг 27, 2014 1:14 pm

First topic message reminder :

Мъжете са задници.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_ms7sklcjby1r877b7o8_250

Последната промяна е направена от Bellamy King на Чет Авг 28, 2014 5:39 am; мнението е било променяно общо 1 път
Bellamy King
Bellamy King

Брой мнения : 285

Върнете се в началото Go down

If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Empty Re: If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric]

Писане by Гост Чет Авг 28, 2014 9:16 am

Започвай да броиш тогава.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_m5oow075JK1ryupb5o1_500

Гост
Гост

If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Empty Re: If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric]

Писане by Bellamy King Чет Авг 28, 2014 9:27 am

Ти наистина си вярваш,че те слушам,нали?
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_inline_mz9fa7dcdq1soadai
Защо просто не се разкарате и двамата?Предпочитам да пия сама.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_n3yoj6p4kX1rg8fy4o8_250

А и до колкото помня Ерик не беше такъв задник на езерото.Явно съм сбъркала за теб.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_mzxd4qZ7d51sxtg0bo7_250
Bellamy King
Bellamy King

Писане by Eric Northman. Чет Авг 28, 2014 11:45 am

If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_maof4lUF0I1qaho1po8_250
- Исках да ти помогна, но започваш да ми лазиш понервите.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_m802544WC11r3761so5_250
- И да. Много си сбъркала.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_m802544WC11r3761so6_250
- Препоръчвам ти да слушаш и Теа. Става раздразнителна при вида на бебешки зъбки.
Eric Northman.
Eric Northman.

Брой мнения : 5956
Рожден Ден : 02.08.1996

Писане by Гост Чет Авг 28, 2014 12:27 pm

Сериозно ли си мислиш,че имаш избор дали да ме слушаш или не?
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Large
Вампир на два дни и си мислиш,че можеш да правиш какво си поискаш ли?Много се лъжеш,малката. Прибери това самочувствие,откъдето си го извадила,за да не го прибере Ерик или пък..аз. Което повярвай е по-лошият вариант.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Katherine_pierce_gif__o1_by_mysterioustemptress-d718uwc

Гост
Гост

Писане by Bellamy King Чет Авг 28, 2014 12:35 pm

Нека пък сега аз да се изкажа.Вижте сега,уча се бързо..
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_mljhdywXra1qbfdwvo2_250

От този..красавец тук
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_mljhdywXra1qbfdwvo3_250

..за два дни успях да овладявам всяка една дарба,която получа от вампирите около мен
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_mljhdywXra1qbfdwvo4_250

А колкото до теб,малката...не се ебавай с мен ще умреш в адски мъки
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_mljhdywXra1qbfdwvo5_250
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_mljhdywXra1qbfdwvo6_250

Не знам какъв ви е проблема на вас двамата с мен,но ще се държите така с някой друг.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_mlhfvhenHd1r7y95eo4_250
Bellamy King
Bellamy King

Писане by Eric Northman. Пет Авг 29, 2014 7:59 am

If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 2-21-elena-death-iamjohn
- Наистина лош момент да ме вбесяваш, малката.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_lkt8202KbY1qhtrvdo1_500
- Дано се събудиш в добро настроение.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_nauls32UdU1qb9jcko1_500
- Сега, сестричке, можеш да ми кажеш колко ужасен съм.
Eric Northman.
Eric Northman.

Писане by Гост Пет Авг 29, 2014 8:11 am

Ерик!Добре ли си?
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_n5lg88OpmC1saze6yo2_250
Ще я запаля!Ще се пържи в собствен сос!
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_mui82g5Ytk1rc3z3ro1_500

Гост
Гост

Писане by Bellamy King Пет Авг 29, 2014 8:20 am

If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_mmkfgjbKfK1qafbqjo4_250If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_inline_mz2077XJ9R1soadai
Вие сте сбъркано семейство.Сестра ти започна кавгата,само защото пиклата е решила,че не е в настроение.Е ето ти едно решение..Порасни!
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_mmxh5udVoM1qegk4go7_250
Bellamy King
Bellamy King

Писане by Eric Northman. Пет Авг 29, 2014 8:29 am

If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Jeremy-elena-hug
- Да, а ти, малката?
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Try-again
- Не ми пука! Но ако я й направиш нещо отново, ще те убия! Кълна се! И тогава дори Бог няма да ти помогне.
Eric Northman.
Eric Northman.

Писане by Гост Пет Авг 29, 2014 8:33 am

Да,Добре съм.Но тя няма да бъде.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_natvtoE0Vx1t3gxyzo8_250
Ето ти едно решение. Седни си на задника и се успокой,защото единствената,която ще страда е бъдеш ти.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Nadia_and_katherine_fight
Колкото до това,че сме сбъркани..Мм,знаем. И се гордеем с този факт.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_mdl76xO8MO1qh91jxo1_r1_250

Гост
Гост

Писане by Moira O`Hara Пет Авг 29, 2014 8:52 am

If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_lwet5oqYLl1qevgv5o2_250

Виждам, че си намерила друга компания докато пристигна, Бел. На какво се дължи това вампирско събиране?
Moira O`Hara
Moira O`Hara
infected
infected

Брой мнения : 283

Писане by Bellamy King Пет Авг 29, 2014 9:04 am

Кхъх.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_ms7e5zzASP1rmbnsmo7_250

Ами малко съм заета както забелязваш.
Разкарай си курвенските ръце от мен.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_mp47ecqnUX1rmbnsmo2_250

А колкото до теб Ерик..
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_mp47ecqnUX1rmbnsmo3_250

Хайде да се махаме от тук.Не си струва да си хабя силите.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_mw2einXLzq1rmbnsmo7_250
Bellamy King
Bellamy King

Писане by Eric Northman. Пет Авг 29, 2014 9:10 am

If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_mhvuedKxTd1qekck2o3_250
- Не ме докосвай отново. Или следващия път ще те пресуша.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Tumblr_n7pcl9CkHk1te8bnvo6_500
- Каква кучка.
If i could go back to the day we met,i'm sorry but i'd turn around and walk the other way. [Bellamy,Thea amd Eric] - Page 2 Large
- Ох, къде са ми обноските? Извинявай, познаваме ли се? Изглеждаш ми странно позната. Да не би да съм те чукал?
Eric Northman.
Eric Northman.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 2 от 2 Previous  1, 2

Върнете се в началото