The Vampire Diaries RPG Forum
Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.

Join the forum, it's quick and easy

Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
welcome!
Вампир, върколак, вещер, демон или хибрит - Мистик Фолс е мястото, където искаш да бъдеш. Градчето става известно със своята толерантност и любов към свръхестественото. Всеки е посрещнат с отворени обятия, такъв какъвто е. Населението нараства и съвсем скоро смъртните се оказват малцинство в собствения си град. Вампири и върколаци си позволяват да превръщат хора без да подбират, вещиците пускат съвети по интернет и допускат ентусиасти в сборищата си. Булото на мистиката се надига, правейки този таен свят почти привиден за смъртните. Множество туристи, заинтересовани от свръхестественото, се стичат в Мистик Фолс, надявайки се да видят вампир в действие. И така, от Рай за различните, градът се превръща в истинска заплаха за света на магията.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Другарче за РП
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 EmptyСъб Ное 05, 2022 3:25 pm by Кристин Рейнс

» Hot or not ( за предишния )
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Потребител vs Потребител
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Опиши предишния с първата буква от ника му.

» Какво ви събуди тази сутрин?
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Познай цвета на четката за зъби на следващия.
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Кой се казва така?

» Какво има на бюрото до компютъра ви?
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

» Да броим до 9000.
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

BG TOP
BGtop
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 24 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 24 Гости :: 1 Bot

Нула

Най-много потребители онлайн: 632, на Чет Ное 11, 2021 5:03 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova;

Страница 4 от 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Empty It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova;

Писане by Katherine Pierce Съб Юли 19, 2014 6:02 pm

First topic message reminder :

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_mxq4wdf58z1qjijr4o4_250
- Кристиан...

Katherine Pierce
Katherine Pierce

Брой мнения : 4129
Рожден Ден : 02.08.1996

Върнете се в началото Go down

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Empty Re: It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova;

Писане by Katherine Pierce Пет Авг 29, 2014 4:53 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_n3a1iwU8xn1tvp671o3_250
- Какво си намислил, красавецо?
Katherine Pierce
Katherine Pierce

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Empty Re: It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova;

Писане by Гост Пет Авг 29, 2014 5:00 pm

Знаеш, че никога не е бил от онези мекошави вампирчета.
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_mjzk28dWQU1r26wwlo1_250

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_md31j8k2GC1r59b0d
Смятам, че заслужава нещо повече от това да бъде вампир.

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Пет Авг 29, 2014 5:03 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_n75lrzOf0M1stu7m5o4_250
- Мекошави вампирчета? И аз ли бях от тях, Кристиан?
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_n75lrzOf0M1stu7m5o1_250
- Какво ще правиш с него?
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Пет Авг 29, 2014 5:10 pm

Внимавай, малката!
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_mq1q7tQVyf1qlxvxuo1_500
Не замесвай себе си в тази тема.

Още не е дошло време да разбереш.
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_mlpe8aovcT1qcn8xuo2_250

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Пет Авг 29, 2014 5:15 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_n6ghyjqEiM1ttoccfo6_250
- Или какво? Ще ме убиеш ли?
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_n6ghyjqEiM1ttoccfo5_250
- Хайде, отговори ми! И аз ли бях от тях?!
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_n6ghyjqEiM1ttoccfo7_250
- Напротив. Трябва да знам каква глупост си намислил!
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Пет Авг 29, 2014 5:26 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Giphy
Много добре знаеш какво си ти, Катерина..

Ще му подаря истинското безсмъртие.
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_mop82dfboU1qc4ffvo1_250

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Пет Авг 29, 2014 5:28 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_n62rhvEcvZ1rg8fy4o1_250
- А може би не.
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_n62rhvEcvZ1rg8fy4o2_250
- Цялата съм в слух.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Пет Авг 29, 2014 5:43 pm

Наистина не мога да разбера какво се опитваш да постигнеш в момента
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_n2v17rtTgA1rw5zy9o2_250

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Пет Авг 29, 2014 5:48 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_n21qi0JYfl1qjijr4o2_r1_250
- Просто искам да знам какво бях за теб, както и плановете ти за Себастиан.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Пет Авг 29, 2014 5:54 pm

Спри, Катерина. Спри да дълбаеш в шибаното минало.
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_mtl11igXAz1qgmla8o5_250

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Пет Авг 29, 2014 5:55 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_n5wltdBpyA1qecr19o6_r2_250
- Да излезем навън, Кристиан.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Пет Авг 29, 2014 6:10 pm

Тук ми харесва.
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_lny0yuNq0t1qkd5h4o1_500
Оставаме!

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Пет Авг 29, 2014 6:15 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_n5fb6cKjiS1s7qhglo7_250
- Станал си толкова скучен.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Пет Авг 29, 2014 6:18 pm

Очите ти говорят друго, Катерина.
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Damon-Katherine-damon-and-katherine-24871315-500-225

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Пет Авг 29, 2014 6:25 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_n7of24nPjc1regz06o8_250
- И какво казват?
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Katherine Pierce Пет Авг 29, 2014 6:52 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_nadnwk4XY11sognhno5_250
- Нетърпелив както винаги.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Пет Авг 29, 2014 6:56 pm

Оплакваш ли се, красавице?
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_mwfy985y6g1qipyy2o1_500

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Пет Авг 29, 2014 7:04 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 LaBPFIi
- Може би.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Пет Авг 29, 2014 7:19 pm

Значи, ще е по-добре да си тръгвам, така ли?
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Damon-elena-3-delena-and-steferine-25867763-500-281

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Пет Авг 29, 2014 7:26 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_nawd0fLQcC1sin1two5_250
- "Спри да дълбаеш в шибаното минало."
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Съб Авг 30, 2014 4:38 am

Как успяваш всеки път да ми влезнеш под кожата, Кат?
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_men30vQOUG1rp4im3o3_500

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Съб Авг 30, 2014 4:54 am

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 4EzLck7
- Ти ме научи, не помниш ли?
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Съб Авг 30, 2014 1:16 pm

До кога Катерина... чудя се до кога.
 It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Damon-Elena-3x19-damon-and-elena-30542175-500-281

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Съб Авг 30, 2014 1:23 pm

It's OK, it's perfect place to die. I'm in the arms of my first love. The first person I ever loved. The person I'll always love. // Vokill and Petrova; - Page 4 Tumblr_m2s9hhpZUj1rq4lc6o1_500
- Проклет да си, Кристиан Вокил.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 4 от 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Върнете се в началото