The Vampire Diaries RPG Forum
Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.

Join the forum, it's quick and easy

Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
welcome!
Вампир, върколак, вещер, демон или хибрит - Мистик Фолс е мястото, където искаш да бъдеш. Градчето става известно със своята толерантност и любов към свръхестественото. Всеки е посрещнат с отворени обятия, такъв какъвто е. Населението нараства и съвсем скоро смъртните се оказват малцинство в собствения си град. Вампири и върколаци си позволяват да превръщат хора без да подбират, вещиците пускат съвети по интернет и допускат ентусиасти в сборищата си. Булото на мистиката се надига, правейки този таен свят почти привиден за смъртните. Множество туристи, заинтересовани от свръхестественото, се стичат в Мистик Фолс, надявайки се да видят вампир в действие. И така, от Рай за различните, градът се превръща в истинска заплаха за света на магията.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Другарче за РП
You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry EmptyСъб Ное 05, 2022 3:25 pm by Кристин Рейнс

» Hot or not ( за предишния )
You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Потребител vs Потребител
You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Опиши предишния с първата буква от ника му.

» Какво ви събуди тази сутрин?
You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Познай цвета на четката за зъби на следващия.
You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Кой се казва така?

» Какво има на бюрото до компютъра ви?
You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

» Да броим до 9000.
You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

BG TOP
BGtop
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 23 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 23 Гости :: 1 Bot

Нула

Най-много потребители онлайн: 632, на Чет Ное 11, 2021 5:03 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry

2 posters

Страница 1 от 3 1, 2, 3  Next

Go down

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Empty You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry

Писане by Rose Queen Чет Окт 30, 2014 4:47 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Large
-Я,кого виждат очите ми!
Rose Queen
Rose Queen

Брой мнения : 457

Върнете се в началото Go down

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Empty Re: You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry

Писане by Cara Coburn. Чет Окт 30, 2014 4:49 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_n78884svpu1qcf046o1_500
- Да, истина е. Искаш ли да те ощипя, за потвърждение?
Cara Coburn.
Cara Coburn.

Брой мнения : 997

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Empty Re: You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry

Писане by Rose Queen Чет Окт 30, 2014 4:54 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Giphy
-Само внимавай със силата,която използваш.Знаеш,че съм податлива на уменията ти!
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Cara Coburn. Чет Окт 30, 2014 4:57 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_m8vglmSOVB1r9c0wt
- Ще бъда внимателен, общавам.
Cara Coburn.
Cara Coburn.

Писане by Rose Queen Чет Окт 30, 2014 5:01 pm

-Хенри,какви ги вършиш?Доколкото знам имаш жена и дете.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Cara Coburn. Чет Окт 30, 2014 5:03 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_nd20s4ez6V1rvy4j4o1_500
- Всичко, което имам е една лъжа. Но това не е нещо, с което да тормозиш красивата си главица, любов.
Cara Coburn.
Cara Coburn.

Писане by Rose Queen Чет Окт 30, 2014 5:04 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_m85yfmvwkY1rqgu49
-Какво е станало?
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Cara Coburn. Чет Окт 30, 2014 5:06 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry 9xb8fe3vbkby
- Свободен съм, това не е ли достатъчно?
Cara Coburn.
Cara Coburn.

Писане by Rose Queen Чет Окт 30, 2014 5:07 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_mvfzmkU58N1s4khlyo1_500
-Не,не си свободен.Ядосан си.Какво е направила Надя този път?
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Cara Coburn. Пет Окт 31, 2014 4:27 am

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_m9feo7dMJe1rswnafo1_500
- Каквото прави най-добре - излъга ме.
Cara Coburn.
Cara Coburn.

Писане by Rose Queen Пет Окт 31, 2014 7:33 am

-Излъгала те е?За какво?
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Cara Coburn. Пет Окт 31, 2014 1:01 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_n9lpfw0FIH1thuudwo2_500
- Ванеса. Тя не е моя дъщеря, а обикновено дете, невинна жертва на глупавите й лъжи.
Cara Coburn.
Cara Coburn.

Писане by Rose Queen Пет Окт 31, 2014 1:39 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_m7hatteyON1rt3fn2
-Да,имаш пълното право да си и ядосан.Каза ли ти поне защо го е направила?
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Cara Coburn. Пет Окт 31, 2014 1:43 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_inline_ne9zrm8MNk1rk4p6f
- Бях изключил чувствата си...
Cara Coburn.
Cara Coburn.

Писане by Rose Queen Пет Окт 31, 2014 1:46 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_inline_mnsag5zXTU1qz4rgp
-Това пък защо?
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Cara Coburn. Пет Окт 31, 2014 1:49 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_navo8wUfh01t0v3qxo2_250
- Омъжи се за друг. Не можах да го понеса, затова изключих чувствата си и го убих.
Cara Coburn.
Cara Coburn.

Писане by Rose Queen Пет Окт 31, 2014 1:50 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_lvedq9kLZx1r3wadu
-Няма начин!Шегуваш ли се?Господи,моят живот е толкова скучен!
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Cara Coburn. Пет Окт 31, 2014 1:51 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_n1lactf0vF1qafea7o1_250
- Повярвай ми, бихме си ги разменили ако беше възможно.
Cara Coburn.
Cara Coburn.

Писане by Rose Queen Пет Окт 31, 2014 1:54 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_m6ainaWtZg1qfvzyf
-Повярвай ми.Не искаш моя живот.Пълен с еднообразие и сивота.
You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_m38vx0Cf6L1r23tzz
-Стегни се Хенри.Всичко ще се подреди,ще видиш!
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Cara Coburn. Пет Окт 31, 2014 2:00 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_n947zqFGg41s61ol1o6_250
- Предполагам само времето ще покаже.
Cara Coburn.
Cara Coburn.

Писане by Rose Queen Пет Окт 31, 2014 2:03 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_mzs9ugC0GZ1r8ssu2o1_250
-Довери ми се.Ти я обичаш,тя те обича.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Cara Coburn. Пет Окт 31, 2014 2:07 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_n5zsw43MLT1s8c6bfo4_500
Cara Coburn.
Cara Coburn.

Писане by Rose Queen Пет Окт 31, 2014 2:09 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_mx7ghaeSVh1rxm95zo6_r1_250
-Какво по дяволите ....?
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Cara Coburn. Пет Окт 31, 2014 2:10 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Delena
- Шшштт. Нали искаше вълнуваща история?
Cara Coburn.
Cara Coburn.

Писане by Rose Queen Пет Окт 31, 2014 2:13 pm

You want the forbidden apple?Come and eat me! Rose & Henry Tumblr_n8o0cptA2s1sckz0eo1_250
-Не искам да играя ролята на любовница Хенри!Наистина ли ме намираш за жена,която би ти се вързала.Та ние сме приятели.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 1 от 3 1, 2, 3  Next

Върнете се в началото