The Vampire Diaries RPG Forum
Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.

Join the forum, it's quick and easy

Добре дошъл в най-добрия РПГ форум посветен на сериала "Дневниците на вампира". Любов, мистерии, убийства и кръв - потопи се в един истински вълшебен свят, изпълнен с опасности. Очакваме те.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
welcome!
Вампир, върколак, вещер, демон или хибрит - Мистик Фолс е мястото, където искаш да бъдеш. Градчето става известно със своята толерантност и любов към свръхестественото. Всеки е посрещнат с отворени обятия, такъв какъвто е. Населението нараства и съвсем скоро смъртните се оказват малцинство в собствения си град. Вампири и върколаци си позволяват да превръщат хора без да подбират, вещиците пускат съвети по интернет и допускат ентусиасти в сборищата си. Булото на мистиката се надига, правейки този таен свят почти привиден за смъртните. Множество туристи, заинтересовани от свръхестественото, се стичат в Мистик Фолс, надявайки се да видят вампир в действие. И така, от Рай за различните, градът се превръща в истинска заплаха за света на магията.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Другарче за РП
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 EmptyСъб Ное 05, 2022 3:25 pm by Кристин Рейнс

» Hot or not ( за предишния )
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Потребител vs Потребител
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 EmptyПет Ное 04, 2022 7:22 am by Кристин Рейнс

» Опиши предишния с първата буква от ника му.

» Какво ви събуди тази сутрин?
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Познай цвета на четката за зъби на следващия.
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 EmptyПет Ное 04, 2022 7:21 am by Кристин Рейнс

» Кой се казва така?

» Какво има на бюрото до компютъра ви?
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

» Да броим до 9000.
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 EmptyПет Ное 04, 2022 7:20 am by Кристин Рейнс

BG TOP
BGtop
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 37 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 37 Гости :: 1 Bot

Нула

Най-много потребители онлайн: 632, на Чет Ное 11, 2021 5:03 pm

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine-

Страница 6 от 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Empty If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine-

Писане by Гост Сря Авг 06, 2014 5:12 am

First topic message reminder :

Катерина?
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_n81gdgUsMJ1tzggtio3_250

Гост
Гост

Върнете се в началото Go down

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Empty Re: If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine-

Писане by Katherine Pierce Съб Ное 08, 2014 6:21 am

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_nedtj7Kbg61s7qhglo2_250
- Аз... съжалявам.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Брой мнения : 4129
Рожден Ден : 02.08.1996

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Empty Re: If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine-

Писане by Гост Съб Ное 08, 2014 6:23 am

Не,не съжаляваш. И не ми пука дали го правиш.
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_m1totfrbS11qd54da

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Съб Ное 08, 2014 6:27 am

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_nedtj7Kbg61s7qhglo3_250
- Напротив. Пука ти. Но ти не си такава, нали? Не можеш да си позволиш лукса маската ти да се пропука.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Съб Ное 08, 2014 6:29 am

Мислиш ли,че имаш правото да ми казваш АЗ каква съм и какво чувствам? Прави анализи на някого другиго.
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 9029593

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Съб Ное 08, 2014 6:31 am

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_n0lu57LlCU1qh8zk2o5_250
- Хубаво. Устройва ме.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Съб Ное 08, 2014 6:33 am

Може би трябваше да се вслушам в хорското мнение и много по-рано да разбера, че все някога ще го направиш. Че един ден ще забиеш ножа толкова дълбоко в гърба ми,че няма да мога да го извадя. Жалко.
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_m992t46DyZ1rec9feo1_500

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Съб Ное 08, 2014 6:35 am

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_nedw44DtHH1s7qhglo3_250
- В хорското мнение? Но разбира се. Теа О'Коноел винаги слуша другите.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Съб Ное 08, 2014 6:37 am

Не,глупачке. Теа О'Конъл винаги слуша размътения си мозък. Ето това е грешката ми. Но какво мога да направя. Не мисля,че мога да бъда по-повредена отколкото съм,така че не се тревожи.
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Giphy

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Съб Ное 08, 2014 6:39 am

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_n6qn04tWTQ1s7qhglo1_250
- Никога не съм предполагала, че това ще се случи, Теа. Трябва да ми повярваш.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Съб Ное 08, 2014 6:41 am

Да те вярвам,Катерина? Всичко друго,но не и това. Дори не искам да ти откъсна главата от раменете. Първоначално си умирах да те убия,знаеш ли? Но защо ми е да го правя? Уби ме и ме спаси в едно и също време,не всеки може да се похвали с такава приятелка.
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_ldmz4m5Qnv1qex40do1_500

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Съб Ное 08, 2014 6:45 am

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_mkjexymf941rxmwhyo6_250
- Знаеш, че не съм толкова лесна за убиване, приятелко.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Съб Ное 08, 2014 6:46 am

Най-добрата ти приятелка умря,в мига,в който го направи. Можеш да отидеш на погребението й. Сигурна съм,че ще тъжиш,Петрова.
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_mqiln3Wus41sbz772o1_500

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Съб Ное 08, 2014 6:48 am

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_na610oNQZG1qetpq0o1_250
- Защо да тъжа за някой, който иска смъртта ми?
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Съб Ное 08, 2014 6:50 am

Права си. Защо да тъжиж за Никого. Защото отсега нататък съм никоя за теб. И не искам да те виждам,не искам да те чувам, и ако все пак не си толкова долна, колкото изглеждаш, ще уважиш желанието ми.
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_mn0btf76Co1s0duf7o1_r1_500

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Съб Ное 08, 2014 6:54 am

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_n2317ySuP41rzh2wpo2_r1_250
- Ти си най-добрата ми приятелка, Теа. Не искам да те изгубя.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Съб Ное 08, 2014 7:02 am

Вече го направи,Катя..
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_ljlqjeUtqC1qdk6zzo1_500

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Съб Ное 08, 2014 7:07 am

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_nbpk5lYnar1qay5ogo3_r4_250
- Не искам да го приема.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Съб Ное 08, 2014 7:14 am

Преследвах един делириум. Мисля,че вече е време да осъзная реалността и да продължа,сама.
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_inline_ms3lybjsnx1qz4rgp

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Съб Ное 08, 2014 7:24 am

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_nedtj7Kbg61s7qhglo6_250
- Никога няма да си сама.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Съб Ное 08, 2014 7:27 am

Боя се,че отдавна съм,Катерина. Страх ме е,окей?
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Large

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Съб Ное 08, 2014 9:13 am

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_inline_n3zzldpZ3q1qdyd1n
- Винаги ще съм тук за теб, независимо дали го искаш или не, Теа. Винаги ще ме е грижа за теб.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Съб Ное 08, 2014 1:46 pm

Не съм малко момиче,мога и сама да се справя. А и..никога няма да мога да ти се доверя отново,Катерина. Съжалявам. Загуби ме.
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_inline_mygur3vFJZ1qc3261

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Нед Ное 09, 2014 4:39 am

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_mgsk5otYR51qh91jxo8_250
- Може би аз те изгубих, но ти никога няма да изгубиш мен.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Гост Нед Ное 09, 2014 4:42 am

Мисля,че..трябва да си вървиш.
If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_neooxi5Okq1tyzjhio3_250

Гост
Гост

Писане by Katherine Pierce Нед Ное 09, 2014 4:57 am

If that’s your girl you better watch your back cause she’ll burn it up for me and that’s a fact.-thea & katherine- - Page 6 Tumblr_mfsr6ealte1r9c5eeo5_250
- Наистина го обичам, Теа. Но обичам и теб също. Моля те, обещай ми, че няма да правиш нищо глупаво.
Katherine Pierce
Katherine Pierce

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 6 от 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Върнете се в началото